Berg och Dalvana

image51
Heey Sunshines!

Vet ni vad jag tänkte på nyss?
Att det är konstigt att man ändras med åldern och kommer in i olika perioder och faser i livet.
Jag har haft mina perioder och definitivt haft olika faser! Både känslomässigt och beteendemässigt.
Låter det knasigt? Jag ska ge dej ett exempel:

Sömn. Har fått höra att man steg upp tidigt om mornarna när man var mindre (läs barn),
och det gör väl alla ungar? Nåja, tills den dagen kommer då man helt plötsligt vaknar klockan elva på förmiddagen och inser att sova, det är livet det! Fas? Tonåring såklart!
En rätt så fucked up tid rent känslomässigt.
När tonåring sen övergår i den vuxna fasen är en fråga därom de tvista lärde... (va? är det inte så man säger?)

Själv tycker jag att man nog bör vara vuxen vid 20 års ålder.
Därmed har jag alltså 5 - 6 månader kvar på min teenage-tid. Jaahapp, vad ska jag hitta på med den tiden då?
Jag ska väl leva livet såklart! I Magaluf lär jag nog få känna på livets puls...

På tal om denna bartenderutbildning. Jag tror seriöst att jag måste skaffa mej en laptop snarast!
Hur ska jag kunna åka iväg utan att veta var och när nästa blogg blir till?
Jo visst, det finns säkert sjaskiga internetcafén där man kan sätta sig på en liten stol med tre ben och låna en dator, men hur fräscht tycker du själv att det låter? Knappa på ett tangetbord varpå varenda bacill i hela världen frossar? Öööh, Nej Tack!
Desutom kommer jag att ha sjukt mycket bilder att lägga in i datorn och skicka hem till Sverige! Tjoohoooo!

Vad ska du göra idag?
Jag ska snart cykla in till staden. Har körlektion 11.50 och börjar jobba 13.30.
In between så tänkte jag ta mej en tur in på Sko-Svensson igen och se efter om "mina" pumps är back in the game!

Over and Out //Emelie

Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Hejsan!
Apropå din uppkörning!! LYCKA TILL!!! =) kramis

2007-04-12 @ 19:23:57
Postat av: Tessan fr karlstad

Hejsan!
Apropå din uppkörning!! LYCKA TILL!!! =) kramis

2007-04-12 @ 19:24:05
Postat av: Tessan fr karlstad

Hejsan!
Apropå din uppkörning!! LYCKA TILL!!! =) kramis

2007-04-12 @ 19:24:10

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin