Do you get me?

Hej!
Jag heter Emelie Ericsson och jobbar på Rådhuskonditoriet.
Jag ville bara säga och du kan börja tycka synd om mej... NU!

Va? Hur kan du inte förstå det jag säger?
När man jobbar på Rådhuset och har en ledig dag så innebär inte det att man har en ledig dag, fast man egentligen skulle haft och vill ha sin lediga DAG! Speciellt LEDIGA FREDAGAR!!
Nope... då ska du tillbringa, om inte hela så absolut halva, dagen på jobbet ändå.
Det är det som är så himla kul med just min arbetsplats! Lediga dagar och ro i kroppen? - Never heard of it!

Men det händer roliga saker imorgon oxå.
Ska iväg till Headlites och färga håret =) Alla händerna i taket, nu... NU!
Ska hämta ut mitt körkort... FINE MANGO!
(Mohahaha, uppfann där ett nytt uttryck! Tänkte skriva finemang...)
Och så hoppas jag att mina stövlar är omklackade och fina nu när jag äntligen
tog mej i kragen och lämnade in dom.

Mikaelas blogg idag... Oh my godness!
Tillråga på allt så tror jag att jag cyklade förbi Mr Bumble Bee imorses...Banana Hammock!
Jag såg värre ut än ett vildsvin!
Och så var gamle Rune inne och tog en kopp... Haha!
Vi kunde ju haft en alldeles egen De la Gardie-återträff lika gärna!

Nej, nu ska jag testa en annan design här igen. Och sen ringa Frida.
Måste få lite sömn oxå innan jag ska upp och hoppa imorgon.
Chokladmaräng!

Do your thing:
Postat av: Mika

Kan du... Miss blogg-oholic HJÄLPA MIG NÅGON GÅNG MED MIN BLOGG?? Snälla? Om du såg mig nu skulle du se att jag står på knä och ber om att du ska hjälpa mig... =) Nästan så ser det ut iaf.


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin