Hej!

Jag är inte riktigt nöjd med nya designen...
så jag jobbar på en förbättring. Men det tar tid, så håll ut!

Idag är jag ledig! Hoho! Den hemska helgen gick bra men det är skönt att den är över!
Fick ha bilen idag så jag har vart inne i stan och gjort lite ärenden.
Tagit foton till körkortet som jag ska skicka in idag, beställt tid för slingor hos Headlites på fredag,
lämnat de sista pengarna till Conny och hämtat ut min Gessle-biljett!
Hade planerat att lämna in mina stövlar oxå men dom glömde jag hemma... typiskt!
Det får jag göra imorn på rasten istället. Bäst dock att jag skriver en lapp så jag kommer ihåg detta!

Nej, det blir ingen längre blogg än såhär idag. Jag ska skala potatis innan mor o far kommer hem
och så måste naglarna tas om hand + att jag nog ska unna mina fötter ett fotbad.
Ha de gott!!

Do your thing:
Postat av: Junitjej

Det är inte alltid så lätt att få till sin blogg-design, så man blir nöjd. LYCKA TILL!

Postat av: qristall

Härlig starkrosa färg:) o dina föräldrar blir nog glada när potatisen är skalade.

2007-04-25 @ 15:37:49
URL: http://qristall.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin