I feel like a bird 2day!

Amen Tjena Hallå!

Du höll ditt ord att titta hit.. jag håller mitt ord om seriös blogg.
Öööhhm, typ iallafall.

Min dag:
Jobbade mellan 7.30-12.00. Åkte hem och Fredagsfikade! (Hämtade körkortet där emellan!)
Tog bilen in till stan och stegade in på Headlites. Där fick jag mitt hår uppfräschat.
Numera är jag lite melerad, rödbrun ton... blev rätt bra faktiskt.
Efter frisörbesöket passade jag på att ta en sväng på stan, måste vara vårsolen som
gjorde mej på så bra humör. Bestämde mej för att hämta mina stövlar och
köpa en ansiktskräm på Body Shop först innan jag gick in på H&M och tur var väl det...
för precis som en tajmning från himlen sprang jag på Nathalie där inne! Ja på H&M alltså.
Vi gjorde upp lite planer inför morgondagen och så provade vi lite kläder.
Jag köpte den prickiga bikinin som jag spanat på länge nu... men bara överdelen eftersom
underdelen fortfarande ligger beställt hos H&M på nätet - rörigt det där med alla sena leveranser och skit!


Nu sitter jag här inne framför datorn istället för att njuta av solen.

Hur dum får man bli?

Nåja, vi satt iaf ute för en halvtimme sen och grillade. Det var Yummie!!
Snart börjar Postkoden oxå och jag vill ju se om hon den där tjejen klarar hela vägen!

*...Hold on, jag måste sätta på en ny låt...*

Sådär, det blev Erik Segerstedt - How did we change? Som jag förövrigt tycker du ska tanka hem,
om du inte redan varit Fröken Duktig och gjort detta!?

Jaha ja, imorn åker päronen på husvagns-semester.
Kvar blir jag - detta stackars arma lilla lamm.
Men jag har en plan!
Imorgon åker jag ju till Natta och rockar brallorna av Happy Place, sover över där (inte på Kronan).
Åker hem på söndag-förmiddag med tåget och tar det hawaii lite grann.
Och för en stund sen här kom jag på den briljanta idén att våldgästa
Angelica och Erik i Skövde på söndag-kväll! Mycket trevligare än att sitta hemma själv och uggla i ett
tomt hus. Kommer i och för sig vara en zombie på måndagen och ha sjukt mycket längtan
efter min egna säng... (två nätter utan min goding, känner mej otrogen!)
men jag börjar ju bli riktigt hemmatam hos sis nu och sover förträffligt skönt där i spjälsängen...
Höhö, nä nu ljög jag! Jag har en riktig säng - Aaa nästan iallafall! =)

Åh vad jag längtar nu till Krooooonan!! Längesen nu!!
Näää inte egentligen... typ två veckor. Yeah, well it feels like four!

Oj shittes pommes frittes - Postkod på g!!
Vi höres snart igen - var så säker på det!

image67Over and out // Det lilla lammet


Do your thing:
Postat av: Maika

Jag hoppas ni får kul ikväll och att ni "rockar brallorna" av Happy Place! (HJÄLP mig med min BLOGG kvinna!!)

2007-04-28 @ 10:07:56
Postat av: MIKA

Ja, inte maika så klart utan MIKA

2007-04-28 @ 10:08:21

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin