It's a grrrreat day!

Hej Vänner!

Måndag idag, solen lyser och jag är ledig!
Vill du höra om min helg? Okej!


Det blev ingen blogg i lördags men det var knappast pga att jag var för stressad för att hinna med... jag var visserligen lite stressad på slutet och jag hann inte göra allt jag tänkt but that is not what's important here, för pappa hade strulat till det med ett program på datorn så den var obrukbar för min del! See, not my fault!

Kom iväg till Skövde vid kvart över fyra-tiden med bussen och anlände till dom bästa vid halv sex typ... den nedrans bussen är ju alltid sen! But hey, that's okey! Jag och sis gled in på GP och köpte lite gott att äta. Jag slår vad om att Bosses råglimpa är hennes favorit från och med nu =) Hihi... am I right?
Festade till på kvällen med olika drinkar och lyssnade på gamla godingar till "discomusik".

Tog senare en taxi ner till XL och shakade loss ordentligt på dansgolvet!!
Och efter ett par timmar (?) blev det fullt ös vid scenen när Björn Rosenström klev fram!
Jag diggade snubben fast jag inte förstår hans låtar... dom är konstiga men han är cool!
Jag och syrran fixade autografer på armen och förevigade det hela med bilder - Thank God she had her camera phone. They're the autograph of the 21st century! =)


    

  


Idag ska göra allt som jag aldrig hinner dom dagarna när jag jobbar.
Du vet säkert vad som står på listan: Fixa naglarna, fotbada, duscha (fast det är såklart en sak jag prioriterar att göra även på arbetsdagarna!), kanske gå ut en sväng (känner mej bättre i benen) och självklart sitta ute och mysa i solen! Jag ska också fylla på min receptbok med mer mums!!

Jag har lyckats med besökstatistiken... Yeehaa!
Men min kamera strejkar fortfarande, så dessa halvfabrikat till foton är vad jag kan bjuda på idag!
Njut av livet! Krims-Krams

 


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin