Sommarvärme!

Sjukt varmt idag! Eller nästan iaf... satt ute förut och glassade i solen. Ja, bokstavligt talat alltså.
Smaskade äntligen på nya glassen som legat i frysen minst 2 veckor nu! Super god!
GB.s Yoghurtglass med skogsbär *sweet*

Vad har jag gjort mer idag?
Började dagen klockan 9.45... tidigt, jag vet! Men igårkväll kände jag mej som en grizzlybjörn en kall vinternatt - jag ville bara hitta mitt ide. Gick därför och la mej vid elva och därav pigg i morses.
Åt en redig frukost, bäddade sängen, bläddrade i nya cosmo... Övningskörde på förmiddagen, åt mat och sen fikade vi alltså ute i det fina vädret. Nu sitter jag här och käkar cashewnötterna som blev kvar från igår och funderar på vart dagen tagit vägen egentligen. Tur att jag inte jobbar imorgon *peppar peppar*,
men jag har ändå fullt upp.

Ska nämligen cykla in till stan imorn och ha körlektion 12.35.
Sen cykla hem och fixa något att äta till middag.
Klockan 17.00 ska jag träna på Friskis så då blir det till att styra hojjen mot staden igen.
Efter träningen ska jag tyvärr till jobbet fast jag är ledig... det efterlängtade semestermötet skall bli av.
Åh, I can't wait - NOT!!

Men än är vi inte där och kvällen är ju bara barnet. Jag ska skriva lite mera recept och ringa Frida (om hon inte ringer först) innan OC ikväll 18.30! Nu hoppas jag att det reder upp sig för Ryan och Taylor!

Vi höres imorgon!
Ciao

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin