Tänka sig...

image43
O'hoy vilken kul kväll vi hade igår!!
Jag är glad att jag åkte till Kronan!
Det är verkligen Happy Place (som jag jämt tjatar om)!
Stämningen är alltid på topp och igår var det helt sjukt!
Speciellt när klockan slagit 02.00 och alla skulle hem...
galet i kön ner till garderoben!
Och jag kan lova att det var fullt ös i lilla baren samtidigt!
Vi befann oss nämligen där i slutet.
Och historien upprepade sig...

Förra årets påskafton blev jag och Mikaela bjudna
på shots av killarna i baren.
Denna gången var inte Mika med och det var inte
killarna i baren som bjussa,
(but you could tell that they wanted to... hihi)
utan det var en annan generös grabb som tyckte att jag och
min kompis skulle ha lite godis innan stängningsdags!
Och en shot går ju alltid ner =)

Jag sa att jag inte ville ha en "Fiskare" men annars var valet fritt...
Damn it! Jag glömde bort den förfärliga "lakrits-shoten"!! Så jävla äcklig!
Och inte räckte det med ett halvt glas, nej det var så skiten strök glaskanten! Det blev för mycket för både mej och Natta som båda två på något konstigt sätt lyckades få halva blasket i håret!! URK!
Jag sköljde ner det som blev kvar med flera glas vatten... haha, den ena bartendern fyllde på mitt glas hela tiden utan att jag ens sagt att jag ville ha. Han såg nog på mej att jag led... =)

Hur som helst, en mycket rolig kväll! Och dessutom hittade jag ganska mycket fint på Överby. Bland annat ett nytt linne på Gina som jag invigde igår.

     

Lilla baren bjöd förövrigt på en överraskning!
Var det ödet som gjorde att jag valde Kronan igår?
Have a nice evening!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin