Valborgsmässoafton!

Tillbaka från Skövde.
Rattade bilen mot metropolen i förmiddags och mötte upp sis in da city.
Vi käkade en super delicious pasta-lunch på Skafferiets uteservering och efter det
tog vi en snabbis på stan. Åkte sen hem till Havstena och softade lite.
Nu är jag alltså hemma igen, har jag vart ett tag iofs...
Längtar efter en partykväll med dej sis!

Det blev mera pastasallad igårkväll... Hihi =) Jag var för lat för att åka och fixa något annat.
Kändes lite onödigt oxå faktiskt. Myste efter maten i soffan med mörk choklad (sån med hallonbitar i)
och tittade på Spiderman 2. Efter det somnade jag som en stock!
Gulligt av Nathalie att hon erbjöd sig att sova över så jag slapp vara själv!
Men det går så bra så... Lite lonely såklart men ack så skönt!

Mor och Far är hemkomna.
Vi ska äta lite kycklingsallad strax.
Imorn är det 1 maj och jag ska jobba hela dagen! Urk! Men jag klagar inte
egentligen för jag har DUBBELT BETALT!! =)

Trevlig Valborgsmässoafton!
Emelie



Till Mikaela (som svar på hennes blogg):
Vännen! Hur väl känner vi varann egentligen om du tror att
mitt jordnära "tjafs" (som du uttrycker det) innebär att jag
inte längre bryr mej om mitt utseende? Regn kommer alltid
att vara min fiende!! God! You know that! Jag är bara snällare
mot min omvärld och orkar inte med en massa egoism!
Lite egoism är visserligen bra men det går till överstyr när
man tycker att man är så mycket högre än alla andra!
Nobody likes a bitch! =)
Så din oro är alltså obefogad! Nu släpper vi det här... Ok?



Do your thing:
Postat av: Mika

Jag släpper INGENTING förän jag med egna ögon sett att du är utom fara...


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin