♥ Apples and Trees, she is a puppy..

Sitter här framför datorn igen, hahahaaa, vad gör jag om dagarna?
Wait, Bumbi rör på sig... Dricker vatten, vinglar förbi mej och lägger sig och sover igen. Puh!
Jag har "massor" att göra before leaving. Måste packa ner lite skit, sminka mej och... och typ... jag vet inte. Jo måla naglarna en gång till. Så nej, hon får inte vakna än o busa.

På tal om Bumbi, hon har nu kommit på ännu en rolig sak på tomten.
Förutom att:
* springa i potatislandet
* krypa under altanen
* gömma sig under stora buskar och
* äta sten
så har hon alltså kommit på att äpplena som fallit från träden är roliga. Extra roligt blir det ju när Emelie säger Nej! och ska ta bort äpplet. Då får man världens fart i benen och flyger över gräsmattan.
Äpplena är btw halvrötna och geggiga. So forgive me if I don't want my baby to play with that =)

Äntligen har jag ringt till Mias Hårvård. Men fortfarande har dom massor att göra. Fick en tid 4 oktober till mina slingor. Men då är Anna tillbaka oxå. Var ett himla bra tag sen hår fixade mitt hår nu!

image307

Nehepp kära ni. Tick tack, klockan rusar iväg. Måste göra alla mina måsten som sagt. Jag önskar jag vore en shitty shitty bang bang - får då kunde jag sväva över Bumbi och slippa riskera att hon vaknar.
Jag tror vi hörs nångång imorn. Have a great day!

Do your thing:
Postat av: anna

hej snygging där =)
ja alltså jag trivs ju med mitt "jobb" eftersom jag håller på och sysslar med det jag älskar att göra hela dagarna..dock är det oroligt och så eftersom jag aldrig vet om eller när jag kanske får tjäna några pengar..
kram!

Postat av: carro

ja det är bara att spara pengar å sen dra iväg :)

2007-08-31 @ 11:03:09
URL: http://lovelyc.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin