♥ Goday Mate!

Solen velar fram och tillbaka. Ibland tror jag att det kan bli en riktigt fin dag. För att sedan bli besviken när molnen skymmer strålarna. Jag behöver VÄRME och ljus! Sitter inne och huttrar... fy skam!

Jag skrev aldrig något CV igår... *Hoppsan* Men nu har jag Office-paketet på datorn och kan köra igång. Bra'iga jag har noll koll. Trodde bara det var nåt galet med mitt Word. Märkte inte ens att jag saknade Excel med kompisar. Well well, bättre sent än aldrig, brukar det heta.

Känns inte som att jag vaknat ordentligt ännu. När Enza somnade vid 9-tiden imorses igen så tänkte jag kura ihop mej i soffan och äta frukost framför Roswell. Men min mysfaktor gick i stöpet när inte den dvd-spelaren kunde läsa regionskoden (USA)... CRAP! ville jag skrika men sansade mej och bytte till OC istället.

Vad ska dagen bjuda på? Ikväll har jag väl iaf bestämt mej för att prova danspasset. Är inte riktigt kry för att köra fullt ös men man vill ju komma med från början. Tror penicillinet gör mej lite goofball. Tror att illamående var en biverkning. Det är ganska lustigt egentligen, biverkningar av något man tar för att bli kvitt andra jobbiga saker. HA!

Catch you later!


Do your thing:
Postat av: anna

jag brukar också må dåligt med antibiotikakurer i kroppen..men jag tror inte man ska träna när man käkar det?
men ta det väldigt lugnt i så fall.
kramar!

Postat av: anna

haha lät ju som värsta morsan här.

2007-08-21 @ 15:08:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin