♥ Lördag!

God Dagens!

Det här blir nog en mysig lördag! Det är min plan iaf... You gotta stay positive! =)
Inte hunnit med så mycket idag än. Jag sover läääänge på mornarna nu, hahaha!
Ätit frukost och busat med Enza är vad dagen bjudit på. Bumbi älskar att attackera min fäll på golvet... Den är väldigt gosig att bita i, men underskatta inte mina rosa ull-tofflor! Dom ligger oxå högt på listan!

Dom här bilderna är jag väldigt nöjd med:

image270

image271

image272

Peace Out!

Do your thing:
Postat av: Karin

haha ja det blir faktiskt kuL:)

Postat av: anna

åh tack! vad roligt att höra att man har talang =)
det värmde verkligen! massa kram!

2007-08-18 @ 16:50:30
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin