♥ Magaluf, Mallorca... Kan Man Säga!

Heeeeeeeeeeeeeeeej Mina Gaylords!!

Nu ar jag antligen har igen! Sitter vid en dator nere i hotell-lobbyn! 2 stycken finnes och nu var dom antligen lediga!

Oj vad mycket det finns att saga... Vi borjar sahar:
Jag befinner mej i Spanien, har existerar inte á, ä och ö. Jag kan fa till det (as you kan see) men da maste jag forst trycka in shift, sen ¨ och sedan a eller o. Jobbigt. Ni far sta ut med detta! =)

Hjalp vad mycket jag lart mej pa bara 5 dagar! Helt otroligt! Kursen ar intensiv (milt sagt) men blir bara roligare for varje dag som gar!! Lektionstiden varierar, vi har teori 4 tim/dag och flair 2 tim/dag. Lektionerna ligger mellan 12.00 - 21.00. Detta gor att tiden inte riktigt racker till nar det galler sol och bad. Hoppas jag kan visa upp en schysst branna nar jag kommer hem iaf =) Man vill ju inte komma hem fran Mallorca och likna dekorationen i en Bloody Mary! (Selleri, because I know that stuff now =)

Flair, for er som inte ar blivande bartenders, ar nar man showar med flaskor och annat medans man blandar en drink. Vi har lart oss mycket redan och det ar skiiiit KUL!! Redan forsta dagen larde vi oss att satta exakta centilitermatt utan matglas! Dessa 2 timmar varje dag ar latt dom basta! And I´ll tell you why... Varan larare ar soooo cute! I think I´m in love!! Och det finns bara en regel i flair-salen: No Monkey-business! =) Just Simple Stuff! Okej?

Magaluf´s Innelista:

* Sooool
* Barskolans flair-larare
* Uteliv
* Dadda

Magaluf´s Utelista:

* Inkastare
* To hot to function
* Spya


Tusen Tack till alla som wished me luck!!
Fortsatt att kika in, glom mej inte! =)
Saknar alla hemma!!
Puss Puss!

Ps: Det är rá-galet!

Do your thing:
Postat av: Therese

Hej gumman!!
Gud, vad kul ni verkar ha det! Jag e lätt avundsjuk =D Hoppas allt e fint & att ni mår bra! I miss u! Kramar kramar

2007-08-05 @ 11:26:53

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin