♥ That phonecall totally made my day!

Goooood Morgon Världen!
Jag känner på mej att denna Fredag kommer att bli ganska så bra. Halleluja Moment for me... jag har ju varit rätt tråkig sen jag kom hem från Mallis. Men jag tänker uttrycka mej precis som min kära rese-kompo just gjorde på msn: Magaluf broke my heart! Jag vill fortfarande känna pulsen på nytt, men nu kan jag avslöja att something came up. For both of us...

Det var längesen vi djupdök i Veckans Stil: But I don't like these dresses.
Do you?

image292

Fredagsfika of course på schemat. Dom där mysiga stunderna håller jag hårt i.
Tänkte oxå göra ett besök på stan idag. För första gången sen hemkomst känner jag mej redo att möta civilisationen. Antibiotikan gör mej pigg. Nu är det bara hostan och den nojjiga "hes-heten" på rösten som ska bort! Think twice before you go to Magaluf, is my advice to you =) Hahahaha, nej jag hade nog bara otur som drog på mej denna sega "sjukdom"?

Största anledning till stadsbesök: Jag har ställt in radarn på en ny mobil. Väljer mellan 3 Ericsson-modeller.

1. S500i - Väldigt snygg design! Ingen radio dock som jag fattat det...




2. W660i - Oxå snygg, klassisk som jag brukar fastna för!

 eller Röd  


3. W580i - "Skjut-mobil", precis som nr 1. Oxå fräsch design.




Tufft beslut. Någon som vill ge en hjälpande hand?
Vilken telefon är värd att satsa på? Vilken tar bäst kort t.ex.?

Ha nu en fin fredag så hörs vi senare!
That phonecall earlier today, totally made my day!!
Sweetest Kiss*

Do your thing:
Postat av: Karin

städa, gymmet, sola, göra ett reportage, intervjua folk, fota, streetstyle, kolla på nollningen, träffa en kompis, fika, beställa böcker:)
hos dig då?

Postat av: Rana

gud så fin ditas klänning är!

2007-08-24 @ 12:41:35
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Annie

Jag har ett tag velat ha w580i så sjuuukt snygg ;)
svar: Haha, köp den? ;)

2007-08-24 @ 13:08:30
URL: http://modehuset.blogg.se
Postat av: m

den första :)

2007-08-24 @ 14:58:25
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Egoina

varför inte? gillar du inte lila? tack! :)

2007-08-24 @ 16:43:28
URL: http://egoina.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin