♥ Thundercats!

Nu ska jag strax åka in till staden och träffa Mikaela.
Hon har ju fyllt år och dessutom (som en mindre detalj, haha... säkert) ska hon flytta till STOCKHOLM!

Efter träffen ska jag till Friskis och dansa =)
Idag har jag koll på läget, klockan 19 börjar det.

Som ni säkert märkt det senaste har jag nosat upp YouTube.
Denna lilla filmen är tillägnad min syster ;)
Men om någon annan gullunge där ute i världen oxå såg en favorit
i Thundercats så är klippet avsett för med...


Do your thing:
Postat av: Sis

Åhh herregud vilken flashback...=) tänk att man tittade på det där!

2007-08-28 @ 20:52:31
Postat av: Lillefot

Trist att vännen flyttar till sthlm!
Funderar också på dansen på friskis. Är det kul?

Postat av: Karin

jäkligt bra gissat må jag säga:)

2007-08-28 @ 22:36:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin