♥ Vilken Aktiv Dag!

Halleluja moment!

Idag måste vara den mest aktiva dagen för mej sen hemkomst.
Jag har varit hos doktorn, handlat lite och miljötränat Enza i stan =)

Dagen började alltså med att jag fick nog av min sjuka och ringde Guldvingen. Jag fick en tid kl 13.00. Skönt tänkte jag, har nämligen börjat oroa mej för en lätt lunginflammation.
Fick svara på lite frågor, bli undersökt och sedan togs det prov... hujedamej! Jag som hatar blodprov i armen =/ Det gick dock över förväntan idag, hann aldrig ens bli nervös!  *Duktiga mej*
Väntade på provsvaren, men dom visade inget direkt. Penicillin var vad jag fick med mej hem. Nåja, fick och fick... inget är gratis i den här landet... 

Nu ska jag ta 3 tabletter om dagen i 10 dagar. Ingen människa vet dock än om jag har fått rätt medicin. Det ska jag ringa och kolla på onsdag eller torsdag i nästa vecka.

Efter mitt läkarbesök traskade jag in på Maggan och handlade lite stuff till... Taadaa - FREDAGSFIKAN! O'boj har jag saknat den tror du?? Men gissa vad som hände? Jag glömde köpa Klick! Så det  var bara att slänga in sig i bilen igen när jag kommit hem... ingen F-Fika utan Klick du vet! =)

Nu är jag nyss hemkommen från stan. Vi har miljötränat Enza. Det lilla busfröt tycker det är sååå skoj att komma ut i världen och se sig omkring. Det ska vi syssla mer med nästa vecka, hon och jag! Det enda negativa var väl att ankorna inte var lika förtjusta i Enza som hon var i dom... Hahahah!

Nu väntar en smarrig blåbärsbulle ute på verandan. Mmmm med en kopp kaffe i handen! Catch you later!

image268

Do your thing:
Postat av: Karin

härligt med aktiva dagar:)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin