♥ What happend? I... I don't know.

Jag återkom aldrig igår. Maybe nobody noticed ;)
Men nu är jag häääär!

Var och tränade aerobics igår. Det var skoj! Det kändes "lättare" än Step, men antagligen beror detta på att jag har med mej mycket från Steppen i bakhuvet... många steg o så är ju samma. Kul hur som helst.
Och mer blir det ikväll. Jag åker över till Skööövde i eftermiddag och kör galet =)
Aerobic-träning med syrran och sen utgång ikväll. Imorgon drar vi en repa på stan och jag ska tömma plånboken på Lagerhaus! Det blir grejjer det =) Nämen alltså, jag är iaf sugen på nya skor!

Catch You Later!


Do your thing:
Postat av: Karin

haha ja kanske;) men nära skjuter ingen hare hehe
händer idag då?

Postat av: Karin

ska iväg till skolan och plugga nu.. dans ikväll!

2007-08-30 @ 11:44:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Egoina

bumbi är säkert supersöt ju

2007-08-30 @ 15:12:20
URL: http://egoina.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin