Halleluja-Moment!


En trist och regnig dag kan faktiskt förvandlas och spricka upp i solsken!
Och tur är väl det... jag ska åka in till stan strax och bocka av ärenden på min lista. Och så ska jag kika på lite julklappsönskningar. Jag brukar vara ett geni på att önska mej saker men iår har jag inte hängt med alls i svängarna. Jag har oxå tänkt att hinna med en lång-prommis med vovven men vågar jag gå den där biten i skogen nu'rå?  :)

Innan jag sticker måste jag lägga ut ett Halleluja-moment!
Jag ryser verkligen när människan sjunger denna underbara låt! Även om du inte gillar eller tittar på Idol så äre värt att glutta på... tro mej!



Hej så länge!


Do your thing:
Postat av: Tobias

svar: tack tack :) ha en bra dag du med!

Postat av: FRÖKENMOBERG

så j*vla bra sjunget!!

2007-12-06 @ 16:22:05
URL: http://www.frokenmoberg.blogg.se
Postat av: Honey, I stole your jumper

gillar också när hon sjunger den.. hon var klart bäst i fredags!!

2007-12-06 @ 16:41:35
URL: http://yourjumper.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin