*Suck*


Så söta!

image700

Jag tar tillbaka det jag skrev förra söndagen. Chase är otroligt söööt! Han och Brooke passar skit bra ihop :P  Underbart program som vanligt. Saknar deras lilla värld redan  :)

Jag har faktiskt vart ganska risig idag. Som man förtjänar då... haha!  Baksidan med roliga blöta utekvällar! Maaaaaat! Later!



Do your thing:
Postat av: Tobias

svar: toppen :) ja brooke är så snygg !

Postat av: Lillefot

Sweet!
Angående juldagen så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. M verkar vara på sitt håll och jag på mitt och de flesta av mina homies jobbar eller tofflar. Men den som lever får se ;) Nu är jag hemma och gud så bra jag haft det. Hoppas helgen varit mysig. Kram

2007-12-16 @ 21:55:35
URL: http://daugavas.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin