Miss Marple

Good Morning!

Okej, så här ligger det till: Igårkväll kände jag att det faktiskt inte funkar med en heldag på jobbet idag. Så jag ringde upp Stina som alltid är en ängel och ställer upp!! Dock måste jag nu sitta här och försöka hitta någon som kan hoppa in och jobba i eftermiddag åt mej... inte så lätt kan jag säga!

Under tiden så håller jag på och bländrar igenom lite sidor på nätet efter en bild på Carmen Electra där hon har världens snyggaste Louboutin-skor på sig! Hittade tyvärr inte den bilden jag var ute efter men den här får duga... den är iaf tagen från samma tillfälle, vilket jag vet bara för att hennes klänning är to die for!! Den glömmer man inte i första taget!

Louboutin + Carmen           Miss Marple Louboutin

Hur som helst... Louboutin är en dröm!! Jag tänker inte ens skriva ut här vad dessa skor kostar!! Det är definitivt mer än hela min månadslön! Så nej, jag tänker inte vara butter för att mina fötter aldrig kommer att få glida runt i Louboutin. Jag vill bara sitta här, lugnt och stillsamt och beundra dom =)

Inget svar än så länge från någon som kan jobba... usch! Jag vill verkligen inte!! Jag behöver tid att bara rå om mej själv idag!

Puss & Kram Äpple & Banan (Mikaela's nya)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin