On The Road

Back From Karlstad!

Ännu en vecka lider mot sitt slut.

Det gick inte så bra i torsdags eftermiddag... absolut inte en enda kunde komma till jobbet och stänga så jag fick pallra mej dit och se glad ut! Hade ingen buss som passade heller så jag var på jobbet 40 minuter tidigare än jag skulle - åh! Men jag fördrev tiden med en semla =)

I fredags kände jag mej iaf bättre och febern verkade vara borta så jag och Nathalie styrde kosingen mot Karlstad för att hälsa på Tess och Jocke i deras nya fina lägenhet! Vi hade en trevlig kväll tillsammans med spel, godis o dryck och dans! Det kommer upp ett kort på oss snart. Min kamera är för tillfället sinnesjuk och jag orkar inte deala med den än... ge det ett par dagar.

Nu har jag lite saker att pyssla med innan One Tree Hill börjar. Ska hinna måla om naglarna och ringa till Frida... 2 saker som jag vet brukar ta längre tid än planerat!
Imorn ska jag jobba (mitt egna fel) och innan dess ska jag sitta på körskolan och plugga! Det blir intensivt nu tills provet är avklarat! Jag SKA ha körkort snart...

Ta hand om er och värdera den vänskap du äger!!
Pözz

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin