Jag & min Midsummer Light lampa

Hallå i stugan!

Idag har jag varit ledig! Mycket skönt och välbehövt!!
Tyvärr var jag tvungen att åka in till stan ändå för jag hade körlektion. Passade oxå på då att plugga teori på datorerna... urk!! Hur ska det här gå?? Tjänstevikt och färdbroms på en släpvagn? Va?!

Var inne på favoritsaker.se nyss och beställde jätte läckra glasunderlägg! Dom är rosa and goes like dynamite med min Midsummer Light lampa!! =) Just nu sitter den uppe i ett hörn i mitt rum men jag längtar så tills den dagen kommer då den får en alldeles egen plats i min alldeles egna lägenhet!

Gjorde en ny jättegod maträtt idag. *Mumma* Det var pasta med köttfärs och ostsås - super delicious!
Ska försöka få tag på Natta en gång till nu och så ska jag ringa på annonsen om hundvalparna! =) Se om man kan få några söta bilder på dom små liven.

Imorn är det jobb från 8.00 - 18.30 som gäller... Oy Humbug! Men det kommer gå fint, jag är ju van! Och när både onsdag och torsdag är avklarade får jag ju lååååång-ledig helg!! Då vankas det partaj i Karlstad!

Ha det gott allesammans!

Min Midsummer Light


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Hej girl! kul med egen blogg =D
Jag längtar tills ni kommer hit! ha det så bra på jobbet! puss

2007-01-31 @ 15:14:31

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin