♥ Go Kväll Ladies And Gentlemen!

image193     Slut på jobbig dag och slut på arbete för denna veckan! Jippi!!
Sitter just nu och försöker planera helgen så att den blir så bra som möjligt.
Imorgon ska vi iaf åka och hälsa på Enza igen! Mysigt! Och på lördag är det Gessle-konsert. Frågan är nu hur jag och Fridolina ska lösa trasslet så vi oxå kan ses. Sova över imorn vore ju det ultimata men hennes Vårgårda-dejt är i vägen (och den dejten ska hon ta vara på!!)

Funderade lite nu... imorn kommer det bli Fredagsfrukost istället för vanliga Fredagsfikan =/ Hmm, men det blir nog mysigt! Ska åka och köpa gott bröd och Aftonbladet med Klick! imorn när jag duschat!

Nu ikväll ska jag äntligen titta på de sista avsnitten av OTH. Har haft mycket för mej det sista.
På tal om serier förresten, igår var det ju som vanligt What about Brian och det är så himla mysigt på något sätt. Kan inte beskriva men gos är känslan som infinner sig mellan 21.00-22.00 på onsdagar =)
Igår kom Marjorie tillbaka oxå och sånt där älskar jag! När både Brian och Adam såg henne... hihi!

Nääe gott folk, nu kallar sängen och mina vänner i dumburken!
Hoppas jag hinner med en blogg imorn innan vi åker! Annars dyker jag upp... när jag dyker upp helt enkelt. Inget bestämt ännu om morgondagen men skulle jag bli kvar i Götet så får du en blogg på söndag! Shit vad lååååångt det är dit... men titta in du så får vi se vad som hänt på Emelie-fronten!

Sweet Dreams!

image209
Min Midsummer Light-lampa!
*Jag älskar dej*
Testade en ny grej med mobilkameran som var rätt hypad =)
Eller vad säger ni? Och visst är lampan gorgeous?!

Do your thing:
Postat av: Lisa- Lisaplace.blogg.se

Vilken varm och härlig layout! :)
Förresten så har jag en likadan laptop, sitter vid den nu, haha! Vista väl? Jättehärligt med det.
Ha en fin kväll, kram.

Postat av: amelie

ser fin ut :)

2007-07-20 @ 08:12:53
Postat av: amelie

ser fin ut :)

2007-07-20 @ 08:13:17
Postat av: Karin

jorå, fortfarande bra täppt och ont i bihålorna.. värst på mornarna.. drygt, när det sätter sig i bihålorna kan det ju sitta hår läge som helst typ:( men jag är ju på benen å så iaf:) igår va linda å jag nere på stan, fikade och "titt-shoppade" haha
hur är det med dig? gjort något trevligt?:)

2007-07-20 @ 10:10:53
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin