♥ Göteborg all over again

image210

Hejje! Jag har haft en toppen dag med mycket trevligt och med sol till och med =)
Enza och hennes syskon är det sötaste som existerar just nu, jag lovar! Hon är jätte go och jag längtar tills jag får träffa henne igen! Det kommer dock bli när bartenderutbildningen är färdig och vem vet om jag kommer hem direkt? Känns ju iofs nu som att Sverige lockar igen efter de där 2 veckorna.

image211
Lite grusiga i ögonen efter bus =)

 Engla gillade mina fingrar! Skiiiit söt bild, eller hur?

 Enza såg en favorit i mina flip flops på direkten =)



Shopping stod of course på schemat igen! Kan inte bege mej till Göteborg utan ett stopp på BikBok! Idag fick det bli Allum, hade ju liksom mina favoriter under samma tak där =) Så jag shoppade nytt linne och ny bikini på Bik, mera hår-glans på Bellbox och en tunika/klänning på Gina. Fyndade alltihop! Ja förutom hårprodukterna... dyrt, men jag säger: väl spenderade pengar! Jag kan lägga en hel månadslön på hårvård! Mitt stora intresse, tillsammans med skor och väskor =)

 Har letat ihjäl mej efter TIGI's nya serie S-factor och fick hjärtsnurr när jag såg Papaya-grejjen i hyllan! Yeeehaaaa! Inpackningen till vänster ska tydligen vara godis för mitt slingade hår!

 Good Stuff =)

Lägger kanske upp pics på kläderna imorn, om jag orkar.
Nu ska jag slänga mej i sängen och mysa!
Höres imorn innan jag gör Göteborg all over again!
Közz!

Do your thing:
Postat av: Karin

åååå så sött:) ska stänga av datorn nu..
sov så gott! natti

Postat av: Jennie

Gud va sötaa!!! Nu vill jag oxå ha en hund:(
Haha ååh, Allum är de bästa i göteborg :P även om de egentligen inte tillhör gbg menmen ;)

2007-07-21 @ 11:05:22
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: denise

så söööta :)

2007-07-21 @ 17:55:03
URL: http://densan.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin