♥ Katastrofal Slakt!

Fruktansvärt!! Satt inne i TV-rummet och läste morgontidningen, frulletime you know... Hör plötsligt hur fåglarna blir galna och tjuter utanför huset. Blir irriterad men måste kolla klart på MTV först innan jag går och checkar, väntade på att få reda på vad Kelly's och Eve's nya låt heter. (Vet fortfarande inte, ifall du känner för att hjälpa mej?) Reser mej ur soffan endast för att få reda på att det pågick en ugly slakt utanför köksfönstret! Neeeeeeeeeeeeeeej!!, hinner jag tänka innan jag slänger upp dörren och skatjäveln flyr sin kos. Vi har nämligen fått ett litet fågelbo i våran buske. Inte världens klyftigaste mamma att lägga ägg där but a girl's gotta do what a girl's gotta do!


KÄNSLIGA LÄSARE OMBEDS SLUTA LÄSA NU!


Det såg ut som att boet var tomt, sorgligt tänkte jag men traskade tillbaka in till soffan och käkade klart frukosten. Sen hör jag samma oljud igen! What? Var inte massakern över? Nej tydligen inte. Nu sitter skatan i boet igen och jag ser verkligen hur den trasar sönder ungarna i bitar och stoppar munnen full. Allt medans den förtvivlade mamman skriker och gör tappra försök till attacker. Denna gången behöver jag inte ens öppna dörren, en kombination utav mej i fönstret och skallet från grannens hund gör att slaktaren blir rädd. Han samlar ihop det som finns kvar, trycker in det i munnen och flyr. Nu är familjelivet slut.


image169
Slaktare!




Do your thing:
Postat av: Mikaela

Neeej! Usch! "Fucking skate!!" =)

Postat av: Karin

men usch:(

2007-07-04 @ 13:50:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

haha jag har aldrig spelat sims:p

2007-07-04 @ 13:56:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sara

ush!skator är hämska!

2007-07-04 @ 14:22:16
URL: http://fashionita.webblogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin