♥ Lidköping

Hemma igen. Mycket skoj i helgen måste jag säga!!
Fast att jag är trött och bara vill slänga mej i soffan och sätta igång en bra film, tänkte jag vispa ihop en blogg till er om mina äventyr! Here we go...

I fredags styrde vi alltså kosen mot Göteborg, jag, Tess, Jocke, Ida och Alexander.
Vägen ner var rolig då vi hade ett private race med en uppkäftig Volvo... en pappa med barn dessutom. Hahahaha!! Väl i gbg med parkerad bil började vi promenera mot rätt håll. Då det kurrade i magen på de flesta av oss letade vi upp en mysig uteservering och käkade gott. Sen gav vi oss vidare mot Slottskogsvallen. En trevlig liten promenad som till och med bjöd på Flamingos! Jeeez vad paff jag blev då! Coola saker det där, flamingos.

Inne på arenan vimlade vi omkring innan vi hittade plats framför scenen. Förbanden var en flopp... *Asgarv* Men när Gessle gjorde entré blev det fart på publiken. Gamla och nya hits varvades under kvällen och det var sådär mysigt som det bara kan vara när man lyssnar på Per Gessles låtar!

image219


     


image223


Efter konserten mötte Frida oss och jag föjde med henne hem. Vi hade girltalk till två på natten, sen sa våra ögon nej tack och slog igen. Vaknade 11.20 idag men ingen av oss orkade gå upp så vi drog ut på frukosten till ca halv ett eller ett =) Vid två bestämde vi oss för att ta en liten promenix... Well, den lilla promenixen blev en lååååång runda med bland annat en båttur. Vi åkte nämligen över till Hönö med färjan. När vi kom tillbaka var maten serverad - grillad lax! MUMS!!! Efterrätt oxå - Blåbärspaj och glass!

Klockan 17.10 åkte jag och Frida in med våran favoritbuss (240, lilla Varholmen) till stan och avnjöt en kall frapino. Super Delicious! Jag älskar Espresso House! 19.12 gick mitt tåg hem till Lidköping. Jag hade glömt min Mp3-spelare hemma men löste det hela med Glamour och lösgodis =) Skönt att vara hemma men jag saknar redan min absolut bästa kompis! Vi konstaterade idag att vi varit bästa bitches i 13 år nu... men vi har väl kännt varann sen 5 års ålder! Det är lång tid det!

image225


Oj då, klockan har hunnit bli 22.22... då får man förresten önska sig något. Jag har nog förbrukat mina önskningar dock för jag verkar inte ha någon form av tur längre. Jag vet inte om jag orkar kolla på film nu. Men jag vill verkligen se "The Last Kiss" som jag inte hunnit ännu!

Imorn ska jag och mamma åka fram och handla lite skit till Spanien! Och på kvällen blir det utgång!
Puss och en God Natt-kram!

Do your thing:
Postat av: sofie

hejhej=)
titta gärna in och svara på kvällens fråga!
ha det bra

Postat av: sofie

den låter sorglig, handlar den om fem personer som har dött?
tack snälla, kul att du svara på frågan min:)

2007-07-23 @ 00:09:59
URL: http://soffiy.blogg.se
Postat av: Karin

å det låter verkligen som du haft det trevligt:) hoppas du får en fin start på nya veckan nu också:)

2007-07-23 @ 09:14:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin