♥ Måste-listan

Herregud.
Jag som skulle ta vara på min lediga dag här hemma innan jobbarhelgen sätts i verk. Jag har tyvärr en måste-lista och det är lika bra att börja bocka av den redan nu. Annars kommer jag ångra mej ikväll.

Måste Lista:

1. Joggingrunda (ingen motion men massa godis och chips i flera dar)
2. Dammsuga. (Kollar runt i rummet och måste kväka ett Fy Faaan!)
3. Vässa klorna, måla om (och helst tånaglarna oxå)
4. Duscha (Vem vill jobba med fett hår?)
5. Betala min OTH-räkning (inte lika kul som att titta på det, märkligt)

Nu ska jag klippa mej på onsdag istället för en vecka senare. Kanske lika bra det så jag slipper stressa ihjäl mej innan jag åker. Massa som ska fixas. Och antingen ska vi hälsa på valparna igen på fredag eller lördag (nästa vecka alltså). Nästa lördag, 21.e ska jag förresten till Göteborg och få sommar-feelings tack vare Gessle! Ska bli så kul! Var längesen jag beställde biljetten men nu är det bara en vecka kvar =)

Den här måste-listan är inge kul, men allt i livet kan inte vara roligt... som våra mammor lärt oss!
Efter joggingrundan blir min belöning One Tree Hill!
Måste dock säga att jag kommit fram till avsnittet då Jimmy löper amok i skolan pga tidskapseln... jag gillar inte det avsnittet men måste ta mej igenom det. Dum känsla, vet ju att det bara är ett program men M.O.R.D hör inte hemma i Tree Hill. Usch! Snart går det utför med Brooke och Lucas förhållande oxå. Fast än är det gulliga saker kvar att njuta av =)

Have a good one!

image192


Do your thing:
Postat av: Linda

Söt bild.
Synd att semestern är slut. Vart jobbar du, btw?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin