♥ Nämen titta...

...solen är framme!! Jippi kay Yay! Hör inte till vanligheterna these days!
Jag ska ta vara på detta och genast ge mej ut på joggingrunda. Kan bli den sista innan avresa. Ikväll när jag slutat jobbet ska jag sätta igång med packningen.

Det är så svårt att veta vad som ska med och inte liksom. Vill inte glömma något men samtidigt inte ta med för mycket. Jag brukar ha en tendens att packa ner hela rummet när jag ska iväg någonstans =/

Har ni några tips? Vad MÅSTE med? Och vad är kan lämnas hemma på en solresa? Help Me!!

Later!

image229

Fick sms av sis just nu och min brutta befinner sig i Miami!!
Have the time of your life cutiepie!
I miss you!

Do your thing:
Postat av: Karin

åå jag hoppas med i väskan då:)

Postat av: ` natta

hur länge är du borta? alltså lämna långbyxor hemma, typ jeans, för även om det regnar är det ju inte spec kallt! då kan man ha ett par mysisar eller något med sig istället, lämna även tjocktröjor hemma, ta bara med en tunn överdragningströja. Kjolar, byxor o linnen ska med:D..solbrillor!

2007-07-25 @ 11:55:07
URL: http://naatta.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin