♥ Sista checken idag...

... sen säger jag God Natt så hörs vi imorn igen!
Men först ska jag kolla på OTH, det var något nytt... eller vad säger du? *fniss* Egentligen vill jag nog titta på Psych på kanal 5 men jag kan inte få ro kroppen innan jag ser följande avsnitt. Håller på med mina naglar samtidigt nu. Lika bra att få det gjort innan jobbet, annars går dom väl av till råga på allt.

Funderar på hur jag ska göra med mina nyinköpta skor. (Se bild längre ner)
Ska jag ha kvar rosetten eller rycka bort? Känns inte som min stil och dessutom passar det inte in med rött och vitt till helheten på skon. Hmmm, önskar jag kunde rådfråga sis... men lite svårt när hon befinner sig på andra sidan jordklotet.  Jag undrar hur dom har det och vad dom gör i denna stund. Det är väl nyss påbörjad eftermiddag hos dom? Lyllosar att vara i staterna!

Trevlig Kväll och Trevlig Lördag tills vi hörs!
Puss o Kram Äpple o Banan

Do your thing:
Postat av: Karin

ha en fin lördag nu:)

Postat av: ~Johanna~

Ha en bra lördag! =)

2007-07-14 @ 13:14:58
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Okeej, Göteborg är ju också ett härligt ställe. Dit skulle jag också kunna flytta.. Men det är för långt hemifrån :P
Jag tycker att du ska våga! du kommer nog inte ångra dig när du väll flyttat ;) och om du gör det kan du ju alltid flytta hem igen :)
Hehe, jag är helsåld på skånska ;P

2007-07-14 @ 17:10:36
URL: http://sayitall.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin