♥ Små Groderna, Små Groderna...

image193    HALLELUJA!
                       Emelie fick sig en dusch!!

Det var rätt skönt faktiskt.

Ja iaf dom första dropparna, sen kom värsta skuren - twice!! Men det störde mej inte särskilt mycket. Verkar dock som att regn lockar fram träsktrollen. Ja, grodorna alltså! Hoppade av vägen vid flera tillfällen men fann mej snabbt då jag insåg att det var små groderna som var i farten. Läskiga saker det där. Fast dom allra flesta var stora som 50-öringar... bäbisar alltså. Inget att vara rädd för. Har jag hört =)

TV-mys ikväll. Sommarkrysset när vi käkade god kycklingsallad. Inte bara mums för magen utan oxå mums för ögonen då Erik Segerstedt var med och kryssade =) So cute! ♥

Kanske kolla film nu eller? One Tree Hill lockar förstås. Tråkigt att behöva tänka på läggningsdagsen, ska ju upp imöra igen och jobba. Inte så fräscht, jobbar mellan 9-18.30 men räkna med en blogg på kvällskvisten!

Pratade med sis in da phone förut. Dom har det så bra så och jag är gröööööön av avundsjuka!! =)
Peace Out!

Do your thing:
Postat av: Matilda

Oj, då måste jag kolla in dom:P

Postat av: Karin

är one tree hill säsongen bra då?:)
ah var ut igår igen jag..hoppas du hade en fin kväll!

2007-07-15 @ 10:11:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linda

OTH är braskit ;D

2007-07-15 @ 10:12:33
URL: http://solkyss.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin