39 Dagar

Enligt min gamla polare Mikaela är det 39 dagar kvar till Mallis! Shit, 39 dagar... det pirrar lätt i kroppen nu. Snart står man där bakom disken och blandar drinkar =) Yeehaaa!!

Har inte hänt så mycket idag. Jobbat.
Händer det något imorn? Jaoo, kneg först... om solen lyser med sin frånvaro blir det fika-tajm med Tess. Blir nog ett pass på Friskis på eftermiddan, kanske grillar med familyn på kvällen. Beror på vädret.

Gjorde faktiskt någon nytta på min rast - ansökte om nytt pass! För det kom jag på så lämpligt att jag nog måste ha tills den 28 juli... Hon i luckan frågade om min längd fortfarande stämmer, 155 cm.... *lång tystnad* Nej det tror jag inte, blev mitt svar. Det är över tio år sedan jag tog mitt första pass. 10 år har alltså gått, you do the mathe! Kortet blev weird, inte så ballt med andra ord. Men min namnteckning blev fin. Hela paketet är klart om en vecka.

Vad jag vill ha: Ny outfit till Midsommar!
Vad jag inte vill ha: Regn på Midsommar!

Good Night!


Do your thing:
Postat av: Karin

hehe goya är det ställe de "flesta" går ut på i gävle.. du kan kika på goya.se :)

Postat av: Mikaela

38 days left...

2007-06-20 @ 13:02:40
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin