♥ The Day Of Strawberry! ♥

Tonight is the night =)

Solen skiner och det är en underbar dag! Jag tror jag vet vad jag ska ha på mej... ligger annars bra i tid för en gång skull! Vi hade en kris för någon timma sen men den har löst sig nu. Lösningen gjorde att vi kommer åka härifrån vid halv sju, vilket innebär att jag har massa tid över! Känns weird... sist jag hade god tid på mej glömde jag mitt leg. Det får inte hända nu.

Tror på massa folk och massa kul ikväll! Update såklart imorn...

Har en bra vecka framför mej! Semester nu!!
Måndaxklubben på måndag, bio med sis någon dag och nu blev det bestämt att vi ska titta på valparna på torsdag! Känns skönt att se ljuset igen, har haft en liten depp-period faktiskt. Inget allvarligt men tråkigt. Framtiden är oviss och det skapar oro men egentligen en otrolig frihetskänsla. Nu känns dock allt bra igen =)

Beställde min älskade OTH-box nr 3 igår, ännu en hitvarning på nästa vecka!!
Yeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Nu ska jag väl fortsätta med fixet, annars kommer det här med bra tidsplanering att rinna ut i sanden!

♥ Pözz Pözz ♥

Do your thing:
Postat av: Karin

exakt.. VEM förstår sig på sånt haha
ååååå den boxen har jag suktat efter enda sen i höstas:p vill ha!!!

Postat av: Jonna

åh, one thre hill!
J

2007-07-01 @ 18:25:33
URL: http://jonnaat.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin