Alla Var Där!

Äntligen hemma från jobbet! Vet du vad jag just kom på? Denna veckan som vi trasslar oss igenom nu... (alltså vecka nr 4 på mitt rullande schema) är den trökigaste av dom alla!  Men denna veckan kommer jag aldrig mer att jobba!!! För om en månad har jag semester och om två månader är jag i Spanien!! Eller så har jag vart i Spanien... Vi vet ju inte hur framtiden ser ut =)

Studentbal i Lidköping igår! Jag och mina bästa tjejer, Tess och Frida  dansade och hade jätte kul på Stadt. Det var jäkligt trångt bara och eftersom vi befinner oss i Lidköping så var alla där... Men jag är milt sagt less på ALLA! Explaination? Well...
1. Även om Humlan i mina ögon fortfarande skulle vara söt (vilket han definitivt inte är med sånt hår!) så är han ändå off limit. Och vad har hänt sedan studenten? Jag såg minsann ingen dryg, snobbig och mr jag är bäst i honom förra året!
2. Varför kan jag inte släppa taget om "dom där"? Vad är det som är så speciellt? Och varför skapar den lilla oreda bland mina välsorterade känslor??
3. Vill jag verkligen go down there again med Kungen?

Jag är less på en hel del andra oxå men dom är inte ens värda att nämna här! Dom tillhör det förflutna.
Nathalie var hur som helst totally gorgeous!! Passade perfekt i sin röda klänning!
Hoppas det känns bra nu gumman när skolan är över! Jag hade en vemodig känsla dagen efter...

Just nu är det mulet här och regnet kommer säkert när som helst. Jag känner mej lite snigel idag och ska strax läsa färdigt Klick! Spelade in Psych igår oxå... kör en slapparkväll i soffan! Vilken klänning diggar ni förresten mest denna veckan?

image139

Ha det gott vänner!
Bättre bloggning efter denna veckan... jobbar hela dagen imorn med! Jag kräks!
Pözz!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Lidköping... Det är förklaringen.
Det är verkligen en stad för sig, och vet du, den "MESSAR" upp i ens huvud.

Postat av: Estelle

Sa snyggt med rott!

2007-06-16 @ 20:26:13
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Karin

snyga:) passar till din blogg hehe

2007-06-17 @ 11:49:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin