Aloha!

Vädret idag - lika fantastiskt som igår! Super gött med en otrolig sommarhetta!
Dagen igår turned out pretty good actually. Kunde sluta redan klockan 19.00! Och det tackade jag inte nej till!
Massor av folk ett tag, sålde glass i massor! Passade oxå på att ta mej en själv. Magnums nya Colombia, eller vad den nu heter. Ganska god måste jag säga, dock inte lika smaskens som jag hoppats på! Valde mellan den och Strawberry White... kan konstatera nu att jag valde fel. Eller ja, det är ju vad jag tror iaf... Är väldigt förtjust i vit choklad och har fått nytändning på jordgubbar, och då känns den glassen som ett vinnande koncept. Logiskt.

Runt tio-snåret idag kom Frida förbi... så kul att träffa min underbara livstida kamrat! Vi gick en promenad och pratade om allt möjligt. Jag saknar allt roligt vi hittade på när vi var mindre. Och så Lea och Räva förstås =) Hahahahaha! Om mindre än en timma ska jag sitta på cykeln på väg mot jobbet. Därför känner jag starkt nu att jag vill sätta mej ute i solen och njuta med färska jordgubbar! Mmmm!!
Tror du att jag får det så här härligt den 28 juli? Nåja, Mallis är ju inte Hawaii men närapå! Solong!

image132


Ingen dator idag... vart är du min lilla vän? Jag hoppas jag kan hämta dej imorgon!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Tjusig överbild! Absolut inte, klart jag inte glömmer det. Men då kommer jag åka upp igen när jag är färdig med allt. Nepp, det var min tandläkare hemma som sa det. Att det är sockret o fosfor-syran i läsk som är skadligt och citron-syran i juicen. Men att kolsyrat vatten gick alldeles utmärkt.
Take care! Puss

Postat av: Angelica

Låter nice me jordgubbar sis! Instämmer med glassen. Inte lika god som man förväntar sig... Simma lugnt...=)

2007-06-07 @ 19:08:11
Postat av: Angelica

Låter nice me jordgubbar sis! Instämmer med glassen. Inte lika god som man förväntar sig... Simma lugnt...=)

2007-06-07 @ 19:08:22

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin