And of we go...

Det regnar! Förvånad jag är...
Nu kommer håret totalt att frissa ut! Crap!

Fredagsfika innan vi ger oss ut i det blå (?)
Väntar på att mamma ska komma hem med nybakat gott bröd! Mmmm!

Veckans Vilken Stil:

image116

Hmm, fastnade inte direkt för någon av klänningarna men visst är det trevligare
att se Tara Reid såhär än vad vi är vana vid? =)
Måste jag välja blir det Tyras klänning. Jessicas ser ut som en latex-trikå - BLÄ!

Det första vi ska göra nere i Gbg är att kika på mamman till den väntade kullen... Kanske blir det en liten valp till sensommaren! Maybe I'm home then, maybe I'm not. Kul iaf, även fast min nya älskling kommer bli en RAGDOLL!
Rapporterar imorn om mina inköp och dagen!
Kramelikram!


Do your thing:
Postat av: Anna

Bartender =) Vad kul..
Ang klänningarna så var det ingen jag skulle sätta på mig, men visst är det trevligt att se Tyra med lite mer tyg än vanligt :D
Ha så kul i götet nu!

Postat av: Mikaela

Have fun in gbg! =)

2007-06-01 @ 20:21:14
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin