Blåsig Torsdag

Hej Alla Fina!

Det blev en lång dag igår och ingen blogg orkades med.
Sitter här och nu istället och ska dikta ihop något fint som ni kan
läsa när jag är på jobbet. Sån där lång dag idag... öken!

Studenterna hade en riktig otur med vädret igår.
Eller iallafall otur då man som minst vill ha det...
Det var solsken hela dagen fram tills ungefär tjugo, kvart i fyra.
Då föll de första dropparna och när utspringet var i full gång öppnade himlen sig
ordentligt. Jag fick parera bland alla människor med paraply och hela fadderullan!
Hittade tillslut alla utom en att hänga krafs på... men den förlorade ska jag jobba med
i helgen så då får hon sin blomma =)

Regnet upphörde lagom tills allt var över framme på stan.

Endast 3 minuter kvar tills jag måste cykla iväg.
Det blåser mycket idag. Burr! Jag vill lägga mej under täcket igen!

Later!

Do your thing:
Postat av: Karin

haha jaa really... tänk vad vi pratar mycket om bik bok haha:)

Postat av: Therese

Hej gumman! Jag vill att du ska veta innan nu att ingen bestämd plats än men kanske att vi ska grilla på kvällen...det ligger lite i luften än men jag hör av mig om vi ska handla ngt. jag kan såklart handla åt dig oxå om det blir så! Vi hörs kramar!

2007-06-14 @ 22:55:31

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin