Emigrera!

Toalettpappret tog slut... det stod en ny rulle precis på golvet vid mina fötter. Great! Tills jag tog upp rullen och ser en spindel med enormt långa ben under mitt finger - Skön känsla borta!! Jag kastade bort rullen och skrek! Spindlar är något jag inte gillar. Får rysattacker. Vet inte varför. Dom har ju aldrig gjort mej något... eller? Kanske hade jag ett otrevligt moment med en spindel i mitt förra liv? Jag vet inte. Jag vet bara att den här spindeln klarade sig oskadd och traskade in i ett hörn i badrummet. Där sitter den säkert nu och väntar på nästa offer.

Emigrera, dumma spindel! Vad ska du med så långa ben till?

Ledig idag, mycket skönt! Jobbar imorgon oxå men sen har jag faktiskt, trot eller ej, semester! Men det är inga 4-5 veckor vi pratar om här inte. Nej, men jag är nöjd ändå!
Skönt som sagt med lediga fredagar, fast jag sov lite oroligt. Knäppt! Vaknade hela tiden efter att mamma och pappa åkt till jobbet. Som alltid somnade jag till ordentligt vid tio någongång... det är ju då man vill gå upp så att inte dagen flyter bort alltför snabbt! Jag drog mej en halvtimma iaf, det måste ju kännas att man har sovmorgon =)

Ikväll ska jag träffa Natta och Tess över en bit delicious food! Förhoppningsvis Mika oxå. Men inte Frida. Hon åker till Göteborg idag. Därför var jag över hos henne igår och tjattrade som bara vi kan, hihi! Vi lyssnade på gamla kassettband vi spelat in från unga dar =) och läste en dagbok vi hade ihop om - - - - - - ! Oh my God! Love makes you do crazy things. Say things... det är allt jag kan säga!

Nu kom mum and dad hem med Fredagsfikat och Klick! Ska vi tjuvkika på Veckans Stil? Okej da!

image154

Lila... najs. Men inte säskilt fina klänningar.

Imorgon är det Jorgubbensdag!! Nu har väntan tagit slut... tiden går fort! Vad ska jag ha på mej? Ville haft något nytt och kanske hade det blivit GBG-shopping för min och tjejernas del idag = BikBok! Men jag kanske skulle träffa Frida och lite sånt där så GBG fick vänta... Tar det snart ändå!! Hola Bandola på Kronan imorn!

Nu kurrar det i magen! Hej Svejs!

Do your thing:
Postat av: Karin

nä tyckte faktiskt ingen av de där var snygg.. blev bara för mycket liksom

Postat av: Carolita

Enda klänningen som var ok tyckte jag var rosario dawsons

2007-06-29 @ 19:28:18
URL: http://www.chululi.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin