Heeeeeeeeeeeeeej!

Here I am!
I förmiddags kunde jag inte komma in på bloggen! Blev lite halvt putt då faktiskt. Hade ju planerat att blogga till er!
Gick bara bra att jobba idag, lugna gatan fast att vädret var så otroligt härligt! De flesta tog väl vara på solen på ett annat sätt än på våran uteservering...

På tal om vädret: Fy Faaan alltså!! Det är inte lämpligt att svära idag men jag har inget annat säga... Men det är i positiv bemärkelse! Vädret har varit helt suveränt idag och det känns som rena rama sommaren! Man ville ju nästan ner i plurret  =) Jäklar vad skönt! Allt blir så lätt när solen ger en ny energi! Innan jag trampade iväg på cykeln i förmiddags satt jag ute och njöt medans jag mumsade i mej kasslergryta! Mmmm! Ska strax ut igen och ta vara på solen som är kvar.. vi har grillat gott kött och nu åker godiset + nötterna fram!
Det är jag värd...
Skam åt arbete imorgon!! Men nu behöver jag iallafall inte jobba från 7.00 på möra. Jag börjar 8.00, så en timme till i sängen! GÖTT! Och vet ni vad... Jag kommer tjäna över 2000 spänn på morgondagens timmar! HELL YA!

En till nyhet innan det är pang boom ner med locket... Har äntligen bestämt mej för en dator! Och beställt!!! Den är redan skickad! Men jag får nog vänta tills torsdag då med att hämta ut... =) I'm so excited!
Ha en fin kväll!! Och glöm inte fira vårat underbara land imorgon! Ta en glass! Gå inte och fika... Hahahahaa! =) Puss o Kram!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin