Jobbig vecka slut

Gosh, skönt att jobbarhelgen är gjord! Ledig imorgon! Ska göra riktig nytta + njuta mycket av min sovmorgon =)

Midsummer coming up - smider planer här och nu med Mikaela. Fest med dom bästa och sen vidare till mitt neighbour-hood (stavas det så?)... Vinninga alltså (så inte riktigt här). Hmm, weird. Har festat med dessa personer förut och det är lika konstigt varje gång.

Ni kanske undrar varför jag aldrig bjuder på pics längre? Jo det ska jag berätta. Jag är en seg råtta och har inte orkat ta tag i varken bluetooth eller kortöverföring via min nya dator än. Inte för att jag tror på någotvis alltså att det är jobbigt eller krångligt, men ändå...

Är det någon bra film ikväll? Jag vill mysa i sängen med chips och bara ha det gott!
Men först sista avsnittet av hundkoll =) Mysigt program. På tal om vovvar, våran lilla har fått ett namn, Enza! Vi vet naturligtvis inte ännu vem av sötnosar det blir men en sak är säker - vi ska inte ha Bulldozern! En sån vilding har vi redan haft... två gånger är en gång för mycket! =) Hahahahaa!

Trevlig kväll på er!
image81

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Midsommar... Det blir säkert en jättekul kväll. Hoppas på det iaf.
Saknar dig massa.
Nu vill jag hem!

Postat av: Karin

hehe det är köpt på bik bok;)

2007-06-17 @ 20:55:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Egoina

haha. tråkigt för wienerbröd är så gott!

2007-06-18 @ 13:50:26
URL: http://egoina.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin