Kvällsrapport

Good Evening Fellas!

Sitter i min säng och myser.
Min vanliga replik såhär en torsdagskväll lyder: Aah, skönt att det är fredag imorgon!
But my oasis is totally violeted! Det är nämligen min jobbarhelg.
Fredagsfikan utgår... Buhu! I vanliga fall skulle jag haft sovmorgon som plåster på såren, men nej nej... Det är skolavslutning i Lidköping och då måste Emelie hoppa in på Terrassen på förmiddagen - Urk!! Emma är dock en ängel som kan stänga afären istället för mej! Jippi! Jag kan segla hem klockan 16.00!

Imorn är det oxå bal. Vi ska fram och titta! Senare under kvällen joinar vi nog
prinsarna och prinsessorna inne på Stadt =)
Jag minns min bal...

John Blund är här, dags att stänga ner.
God Natt!

image138
                   * Ögongodis! *

Do your thing:
Postat av: Karin

hehe nu har jag nyss bikbok shoppat;) visar snart;)

Postat av: Sandie

MUMMA ögongodiset =)

2007-06-16 @ 17:39:46
URL: http://chipset.webblogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin