May Angels Lead You In

Varför blir aldrig de lediga dagarna som man tänkt sig?
Idag skulle jag hinna göra många saker men ändå inte stressa.
Jag har inte gjort så mycket men ändå är klockan 16.00!

Om en timma ska jag åka iväg och träna, idag har vi en gästledare på steppasset.
Det skulle visst vara lite mer aerobic-inspirerat idag - KUL!!

Har tänkt på en sak. Ibland hör man en låt i en film eller serie som man bara förälskar sig i för att den är så underbar i just det ögonblicket. Utan den låten skulle scenen inte alls ha stor inverkat på en...
När man sedan införskaffat sig låten och verkligen diggar den så hör man den helt plötsligt i en annan film eller serie. I mitt fall handlar det om Jimmy Eat World's låt May Angels Lead You In. Denna låten hörde jag första gången i min favoritserie, One Tree Hill. Och nu igår när jag tittade på filmen The Butterfly Effect var den med där i oxå! Tror faktiskt att jag hört den i Cinderella Story med...

Det finns flera sådana här historier men nu måste jag kolla till maten i ugnen!!
Later!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin