Say Good Night And Go...

Ganska trött. Lyckad kväll med tjejerna! Käkade gott på Madonna och tjattrade...
Nu knyter jag mej, måste ladda inför imorgon... jobba några timmar först.
Ska jag kanske äta frukost på jobbet och sova lite extra imornbitti? Tror det blir så...

Brände nyss en skiva. Kallar den "The Strawberry Day", fyndigt va? =) Hihi!
Rent grammatiskt (gramatiskt?) rätt så borde jag väl döpt den till The Day Of Strawberry eller liknande, men vem bryr sig om grammatik? Inte jag iaf...
Jag och min högstadieklass hade 7 olika svenskalärare på ett år. Enough said.

We love you dark continent - Good Night!

Do your thing:
Postat av: Karin

haha alla klagar.. men det är lavendel.. tror de ska vara så?:)

Postat av: Angelica

Enjoy "Strawberry Day"!!

2007-06-30 @ 11:33:28

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin