Vaaawooom!

Shit så hett det varit idag! Svettigt på jobbet! Och jag hade svårt att andas under Fredagsfikan... men nu i eftermiddags kunde jag faktiskt sola lite =) Jippi!

Hann med det jag skulle efter jobbet. Köpte både present till Fubbiz och en ny kepa till mej själv! Yeah, så nu kan jag skydda mitt hår och hårbotten under joggingturen =) Sweet!
Imorgon ska jag jobba igen... öken! Du vet ju vad jag tycker om helgjobb, men de ä ba å bit ihop!

Jag är lycklig nu - HAR MIN LAPTOP på köksbordet!! Yeeeehaaaa! Lyckan höll dock på att rinna ut i avloppet när jag märkte att shift-knappen var lös!!!!!!!!!! Kan man aldrig få en helt perfekt grej va?? Jag lovar dej, det är alltid något fel på ALLT vi köper i den här familjen... mamma köpte nya utemöbler på Jysk till exempel (oxå idag) och vi fick åka och byta bordet för att benen krångla! Unbelievable! Men hey, vi har otur med sånt men tur med annat! Ska inte klaga!

Well well, jag ska ta med mej datorn ut i solen nu och lära mej hur den fungerar! Just det ja, tangenten... pappa tryckte fast den. Jag hoppas den håller.
Ha en fiiiiiin kväll!!!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Hoppas du hade en mysig fredagkväll!
(Jag vet att uttryck stavas med u och inte y =) )


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin