Why?

Ja det kan man fråga sig. Alltid problem när man ska fixa iordning någonting!
Har köpt routern. Fan, 500 pix fattigare... utöver datorn som gick på 10 papp =/  Nåja, jag investerar mina pengar väl iallafall... Och jag har en känsla av att det kommer vara värt det när jag väl fått ordning på allt som sagt!

Min Dag:

Jobbat 6.00-14.00. Lugn dag, helt avslaget på uteserveringen. Inte alls konstigt.
Hem och åt, softade lite. Åkte till OnOff. Kom hem, pillade med datorn...
Hann inte med så mycket, orsak stavas KRÅNGEL!
Klockan fem var jag och Tess hembjudna till Frida på lite "kalas". Det bjöds på jätte god varm smörgåstårta och så självklart jordgubbar med glass till efterrätt!! MUMS!!
Vi satt ute och njöt och bara pratade. Tog en promenix innan vi åkte hem.
Nu har jag slöat i soffan framför OC med rabarberpaj... oxå MUMS!!


Mera fix med datorn på tur.
Imorgon tar vi båten ut till en ö och solar och mår gott!!
Vi hörs vänner!


Do your thing:
Postat av: Karin

nu 'r jag hemma igen:) hoppas veckan varit fin!

Postat av: Karin

mm haha har 400 bilder;)

2007-06-10 @ 19:34:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin