Det måste vara årets första...

FJÄRIL!! Söta, söta fjäril!
Var ute och gick en promenix förut i den über-härliga solen och fick syn på en fjäril som fladdrade förbi.
Har dom redan vaknat till liv, var min tanke. Hoppas våren är kommen på riktigt så att det lilla livet klarar sig.

Ibland är det verkligen jätte skönt att gå ut och gå... ibland är det mindre kul men ändå väldigt skönt när man
väl gjort det. Jag har jobbat idag från 6.00 - 14.00 och sånna här fina dagar vill alla människor gå ut och ta en fika.
Självklart hos oss också. Det är så mycket surr och stress så man är helt slut när man kommer hem.
Men efter en promenad och lite schysst käk i magen är jag nu piggare. Ser dock fram emot en lugn hemmakväll och bara få ta det hawaii. Hade vart najs och hula hula't tillsammans med syrran (hon är ändå själv hemma och är lite... lite... hon är lite rådjur) men eftersom vi båda två är lata så orkar ingen av oss komma till den andre ikväll =) Syskonkärlek på hög nivå det!


Som ni kanske ser så arbetar jag på designen lite här. Det tar sin lilla tid men snart blir jag förhoppningsvis nöjd. Förhoppningsvis alltså... Jag älskar att sitta och pyssla med sånt. Men så vill jag ju oxå utbilda mej till inredningsdesigner eller hålla på med reklam typ.

Nepp, tiden går. Tick... Tack... Min nagel sårades lite grann på jobbet idag, var på väg mot toaletten förut för att reda upp situationen men fick soppa-torsk på vägen och hamnade här istället. Så det får jag lov att ta tag i nu istället. Snart ska vi ju äta goda revben här med brieost! Mmmmm!!

Nu lämnar jag er här med en touch av sommarpirr i kroppen. Dessa bilder tog jag när vi var påväg till "Beach-festen" nere vid hamnen (var'e båtgår'n?) Längtar efter mer sånna tillfällen! =) 

image18 image19 image20  image21 image22 image23

Puss och Big Hug!


Ps: Mikaela - kom bara på det här nu out of the blue...
"Bräk ihop kakintaget och langa fram en kyss!"


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin