Förbannade Piss!

Det här blir ingen trevlig blogg...

Anledningen till detta är att jag, milt uttryckt, är förbannad på mitt fuck-jobb!! Usch vilket ställe!
Jobbade extra i måndags på min lediga dag (10,5 timma!) Bestämde efter det med Stina att hon skulle ta mitt eftermiddagspass på onsdag (alltså idag) så att jag ändå fick min lediga dag... Då händer det som jag borde förutsett - min chef ringer och väcker mej och säger att jag måste ge mej iväg och jobba för att Stina behövs i bageriet. (Ett nej tack till jobb existerar inte, även fast jag sa att jag var småfebrig) Så nu har jag jobbat idag fast att jag är helt slut i kroppen! Inte ett jävla tack har jag fått för alla gånger jag ställt upp!! Visst blir man helt fantastiskt motiverad till att jobba på ett sånt ställe??!

Imorn tänker jag jobba mina 11 timmar men på fredag stänger jag av telefonen och sover ut!!!! Så det så!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin