Lördag!

Hello!

Idag är det lördag!!
Jag och syrran hade en mycket trevlig kväll igår. Alltid så kul att träffa henne!
Vi var som sagt på Mangos och käkade. Det var så gott!!
Som en parantes kan jag nämna att det jobbar en snygg bartender där... ifall du ville veta? =)
Jag vet inte vad det är som gör att jag dras till bartenders men det lär jag väl få veta i sommar då jag blir en själv!!

Innan jag begav mej hemåt idag så gick vi naturligtvis på stan. Shopping-galen som jag är... Var inne på en av mina favoritbutiker - Lagerhaus!!  Det är alldeles underbart att gå där inne och strosa! =)
Finns så mycket man vill köpa till den framtida lägenheten...

Ikväll ska jag bara slöa hemma i soffan och titta på Melodifestivalen.
Ska snart åka in till stan en sväng och mata farmors katt. Handla lite gott att äta och ska oxå, när vi ändå ska in på Hjertbergs, kika efter en receptbok så att jag kan få lite ordning på alla smaskiga recept jag sparat!
Vem vet, kanske dyker den mysteriska ost-killen upp för en gångs skull?!...

See ya. Wouldn't wanna be ya!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin