Mums-Mums Zelmerlöw

Heeeeeeej På Deeeeej!

image13

Jag hejjade verkligen på Måns igår men självklart blev det The Ark som får åka till Finland. Kan en monsterliga vinna så borde ju en hönsgård oxå gå hem i Europa... dom är ju inte dåliga men jag hade hellre sett lilla Måns som vinnare!

Skrattade verkligen när Luuk kallade Måns för Mums-Mums Zelmerlöw... så kul! Och dessutom är Mums Fridas smeknamn på mej =) *Very Cute* Hon ska förresten sjunga ikväll och jag och Tess ska träffas för att njuta av hennes underbara röst! När hon blir en stor stjärna så kommer jag stå där stolt vid scenen och säga att det är min bästis det... Självklart med Lea och Räva i högsta hugg! (Våra själsfränder, som vi köpte på torget en kall vinterdag för typ 15 spänn men inte skulle sälja för 1 miljon... hmm, jag hoppas att jag aldrig kommer i den situationen! Haha!!)

Har vart ute med mamma och kört lite bil på förmiddagen... behöver finslipa en del saker.
Ska strax gå en skön promenix. Sen blir det fika och mera recept-skrivande - vem kunde ana att jag samlat på mej så mycket under bara några månader? och så mammas alla goda maträtter, allt måste med!!

Hej Hopp Blomknopp!

image14

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin