Mys-Pys

Hej Ni!


LEDIG idag!!! Ett av livets goda ting är när man vaknar vid 6-7 tiden och inser att man lugnt kan vända på sig och sussa gott igen =) I'm lovi'n it!

Ikväll ska jag åka över till Skövde och träffa min ultra goá syrra. Jag, hon och hennes pojke Erik ska till Mangos och äta. Där vågar jag nog påstå att dom serverar världens godaste Tagliatelle med kyckling och ostsås!!! Mmmmmmm!! So Delicious!
Senare under kvällen blir det mys-pys och girls night in... Jag och syrran ska kolla på film och bara tjöta så som tjejer kan göra! =) Längtar!

Men innan avresa har jag lite stuff att göra, som att sätta på en ny låt till exempel... varför sitter jag här utan musik? Jag letar runt bland mina gamla mp3 på datorn and it's amazing what you can find! Hahahaha!
Nu hittade Sheryl Crow's "If it makes you happy" ...

Strax dags för fredags-fika, sen ska jag ta en promenad. Måste duscha, måla naglarna (med mitt nya fina nagellack) och kanske åka in till stan.

Hoppas du oxå får en fin fredag!! Puss och Kram Hela Da'n


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin