Underbara vårkänslor!

Nääämeeen HEJ!

image28

Har du hittat hit? KUUUUUUUUUUL!!

Idag är det en underbar fredag med sol och värme! Jag har hunnit med mycket: jobbat, vart hos tandläkaren och suttit fast mitt tandsmycke, fredagsfikat här hemma (såklart), vart framme på stan och shoppat lite små grejs, städat iordning (lite lätt) på mitt rum och nyss planterade jag och mamma vårblommor!

Ikväll är det final i Let's Dance och jag hoppas på Tobbe & Annika!
Men båda paren är bra såklart och egentligen spelar det ingen roll vem som vinner...
Det kurrar förfärligt i min mage nu!! Men om cirkus en halvtimma ska vi äta kebab!! Mmmmmmums!!

Jag tror jag kommer hinna slänga ihop en blogg imorgon oxå men om detta inte skulle inträffa så kan jag säga redan nu vad som är planerat och ska ske... Det blir nämligen raj-raj i Skövde med syster!! Björn Rosenström ska spela på XL och innan vi beger oss downtown så ska vi supa oss jästa äpplen-fulla!! =) Hahahahahaha!

Jag har funderat på en sak... JAG VILL VÄLDIGT GÄRNA HA BESÖKSSTATISTIK PÅ MIN SIDA MEN HUR GÖR MAN??? SJUTTON OXÅ! HJÄLP MEJ!!

Hoppsan, Mikaela har visst ringt! Bäst jag slår henne en pling!
Lovelovelovelovelovelovelove <3

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin