20.27

 Mättade magen tidigare idag med min nya maträtt... vi kan kalla den wokad kyckling med cashewnötter. För det är vad det är. Plus morötter, lök, champinjoner, bambuskott och sockerärtor. Och så ris till... Jätte gott!!

Step'en var skiiiiit kul!! Mycket roligare än ett vanligt medelpass men det var svårt att hänga med i alla snabba rörelser och det höga tempot! Provar igen nästa måndag!

Har oxå målat mina naglar, rengjort ljusskålen och duschat sen jag kom hem + ordnat upp lite bland sånt som skräpat i mitt rum. Sett över ekonomin en smula och letar återigen bland datorer på Net on Net.
Ska jag eller ska jag inte?
Klart jag ska!
Men vilken ska jag beställa?
Hur mycket pengar är rimligt? Hade inte tänkt gå över 10 lakan men det ser nog ut att bli så... Hoppsan!
Det ÄR mycket men lika bra att köpa den man vill ha när man ändå ska lägga ut pengar på en!

Lång arbetsdag imöra... Usch och fy så trist! But I'm a believer. And I believe weekend is just around the corner!
Ha en vacker kväll!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin